Investigative Journalisten…

… leben fast überall gefährlich. Zum Beispiel in Lettland. Dort ist ein investigativer Journalist von zwei Unbekannten im Treppenhaus seiner Wohnung in Riga mit einer Gaspistole niedergeschossen worden. Jakobsons hatte Ende vergangenen Jahres für Aufsehen gesorgt, als er eine angebliche E-Mail-Korrespondenz zwischen dem Rigaer Bürgermeister Nils Uskovs und einem Mitarbeiter der russischen Botschaft in Riga veröffentlichte.

Advertisements

About osteuropa news

Eastern European area studies in English and Germanm
This entry was posted in Uncategorized and tagged , . Bookmark the permalink.

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out /  Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out /  Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out /  Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out /  Change )

Connecting to %s